منتدى كلية التجارة جامعة المنصورة
منتدى كلية التجارة جامعة المنصورة


منتدى كلية التجارة جامعة المنصورة
 
الرئيسيةس .و .جبحـثالتسجيلدخول

شاطر | 
 

 ادخل و اتعلم الهيافة

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
الشاولين
The Administrator
The Administrator
avatar



عدد المساهمات : 673
ذكر

مُساهمةموضوع: ادخل و اتعلم الهيافة    السبت 31 يوليو - 18:06:36

المثل يقول أكبر منك بيوم يعرف أكثر منك بسنة وعشان كده خد الطرق –اللي ملهاش دية – للوصول الفهلوية


علشان
تبقي فهلوي بحق وحقيق وجد وجديق لازم تتظبط من برة وجوه .. وش وضهر ونجيبك
من فوق لتحت ... الشعر متجلن من -جل او جلة مش فارقة- والتيشرت هاف قصير
والبنطلون متسقط علي الأااااااااخر ومتنساش العدة الدمعة او الشيطان أو
اقلة 6600 .. يادوب.


ندخل من جوه خليك تافة واضحك علي الهايفة - النكتة طبعا امال انت فاكر ايه -ع طول بحلق في العنين بمناسبة وبغير وطبيعي نفض المحاضرات وعليك وع الكافتريا من 8 ل 8 . احضر سكاشن واعمل مسح شامل عشان متدبسش-
وحدد هدفك وخد خطوة جريئة هتقولي اخدها ازاي؟؟ .. اقولك مفيش غيرها من
أيام البت نفرتيتي والواد حتحوسو ومدرسة رمسيس الثانوية بنات عايز ورق وزي
ما خدت لازم تدي -اكت ورا اكت- بعد كده اتقل علي الطبخة بس اوعي تولع - الطبخة طبعاً- بس كده يا زميل أنت كده علي أول الطريق ومعرفكش في آخره.




في الاخر ليا ملحوظة صغيرة تحتمها الامانة العلمية اسمحلي اقولهالكقال اني مش هقول لو إنتا مسمحتش هههههه عبيييط
1) شيل من دماغك حكاية الجواز وخليك فاكر انك بتلعب
2) أنت هتخسر البنات المحترمات - قال يعني من كترتهم-.
3) الليلة دي هتصرف جامد يعني المصروف هيتفرتك



في الآخر انا اديتك الخلاصة بشرها ومرها وشوف طريقك يا زميلي.
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://tegarabook.123.st
 
ادخل و اتعلم الهيافة
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
منتدى كلية التجارة جامعة المنصورة :: المنتدى العام :: ركن المواضيع المضحكة-
انتقل الى: